17.02.17

Inspiratietour Maastricht

Inspiratietour Maastricht voor horeca- en leisureondernemers

 Ontdek wat de meest gastvrije en bourgondische stad van Nederland zo speciaal maakt.

Historische panden, hippe designwinkels, menukaarten met internationale allure en terrassen vol gezelligheid. Slapen op bijzondere locaties en leren van gedreven ondernemers met opmerkelijk verhalen. Laat je twee dagen onderdompelen in de sfeer van Maastricht. Bestudeer unieke concepten, bezoek bijzondere locaties en leer hoe ondernemers in Maastricht tot een succes kwamen.

Ellen van Iersel en Laura Conradi organiseren de derde inspiratietour voor horeca- en leisureondernemers naar Maastricht.

Programma inspiratietour

Start bij het Kruisheren hotel, waar Camille Oostwegel een presentatie geeft. Een duik in de vernieuwende concepten van het Jekerkwartier. Het streekproduct 3.0, de Vlaaienroute door Fooddesigner Annelies Hermsen. Lunchen bij Toine Hermsen en natuurlijk sluiten we af met een borrel en het bekende ‘Tuutsje vaan Teunsje‘.

Start: maandag 13 maart om 9.30 uur in Eindhoven.
Einde: dinsdag 14 maart 19.00 uur in Eindhoven.

Meer weten?

28.07.15

dutch-design-week-horeca-ondernemers-2015Dutch Design Week Special: Inspiratietour voor Horeca & Leisure Ondernemers.

Bestel nu je deelname bewijs op eventix: *Op = Op*

Meer informatie:

Als ondernemer in de horeca en leisure sector ben je constant op zoek naar inspiratie: voor nieuwe concepten om je gasten te verrassen én manieren om u te onderscheiden van je concurrenten. De Dutch Design Week (DDW) in Eindhoven is dé plek om deze inspiratie op te doen. Tijdens de DDW – het grootste designevenement van Noord-Europa – bruist Eindhoven van de creatieve energie.

De DDW heeft je veel te bieden: de nieuwste trends op het gebied van horeca-concepten, gaming, food, beleving en meubel- en interieurdesign. In een unieke inspiratietour leiden professionals je langs diverse onderdelen van de DDW. Laat je verrassen: inspiratie gegarandeerd! Na de inspiratietour ontvangt je een voucher voor een gratis adviesgesprek om de opgedane inspiratie om te zetten in ideeën voor je eigen bedrijf.

Inspiratietour voor horeca-ondernemers

De Dutch Design Week is een plek  waar de nieuwste trends te beleven zijn op het gebied van horeca, hospitality en food. Tijdens deze inspiratietour ga jeonder deskundige begeleiding op bezoek bij een aantal (pop-up) horeca- en hospitalityconcepten op de Dutch Design Week

Inspiratietour voor leisure-ondernemer

Wij laten je zien dat de DDW meer is dan een expositie met de nieuwste designmeubels. Deze inspiratietour tour leidt je onder deskundige begeleiding langs een aantal creatieve ondernemers die gericht zijn op beleving, storytelling en gastvrijheid.

14.04.14


Sleeping with Design meets Amsterdam

Voor 23 leisure-ondernemers uit Brabant die interesse hebben in het Sleeping with Design concept, organiseerde Conradi Concepts (initiator van Sleeping with Design) een tweedaagse inspiratietour naar Amsterdam. De tour liet diverse highlights en nieuwe ontwikkelingen zien op het gebied van leisure en hospitality in onze hoofdstad, met als doel inspiratie opdoen. Deze concepten leveren de nodige inspiratie op om nieuwe kansen te zien voor de eigen bedrijven. Sleeping with Design helpt ze daar bij.

‘’Om ondernemers in beweging te krijgen en ze aan te zetten tot een andere manier van denken, is het letterlijk mee op sleeptouw nemen een must”Daarom is een meerdaagse inspiratietour een jaarlijks terugkerend onderdeel van het concept Sleeping with Design. Volgend jaar zal de tour naar een stad in België zijn.

Welke concepten werden er bezocht?

De concepten die werden bezocht zijn geselecteerd omdat ze vernieuwend en innovatief zijn op het gebied van hospitality en design en sluiten aan bij wat de Sleeping with Design organisatie aan het opzetten is. De concepten die werden bezocht op het gebied van overnachten zijn onder andere het Andaz hotel, Hotel Droog, Camping Vliegenbos en het Faralda Crane Hotel. Interessante food concepten zijn legio, maar de concepten die bezocht worden zijn ook een commercieel succes. We bezochten onder andere Vapiano, Bilder&De Clercq, en Hutspot.